Regionsmeisterskap på Stord laurdag 25. og sundag 26. april
Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 25. mar 2015
Stord Bordtennisklubbarrangerar årets regionsmeisterskap (Vestlandsmeisterskap). Stevnet vert arrangert laurdag 25. og sundag 26. april og går i gamlehallen Stord Idrettspark.
Invitasjon her: innbydelse regionsmeisterskap 2015.pdf
Gje beskjed til Roald (roald@sbtk.org) innan 13. april dersom du vil vera med.
.
Invitasjon her: innbydelse regionsmeisterskap 2015.pdf
Gje beskjed til Roald (roald@sbtk.org) innan 13. april dersom du vil vera med.
.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stavanger Bordtennisklubb
Velkommen til Stavanger Bordtennisklubb
03.03.2026
Høstferie uke 41 2025
06.10.2025
Nytt styret etter årsmøtet!
15.05.2025
Påskestengt 12-21. april
11.04.2025