SBTK Årsmøte torsdag 21. mars kl 19

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 10. Mar 2024

Hei, alle interesserte er velkommen til årsmøte i møterommet ved siden av hallen, forbi kjøkken og sittegruppe. Torsdag 21. mars kl 19.

Følg lenken for saksliste, årsrapport og regnskap: Innkalling og saksliste til årsmøte 2024

Hvis du har forslag på saker, send til stavangerbtklubb@gmail.com

Det er ellers viktig at vi får nye personer med i styret. Hvis ikke det lykkes på årsmøtet vil det følges opp videre.

Romjulsturnering på Figgjo 30. des

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 20. Des 2023

Innbydelse til romjuls rankingturnering på Figgjo 30. des. Påmeldingsfrist er 28. des til rosseland.bordtennis@gmail.com

Max kapasitet vil være 80 spillere. Frist for oppmøte og registrere seg klar for spill: Kl. 12. Spillestart så snart gruppene er printet. Hallen åpnes kl. 11.

Følg denne lenken for mere info:

Lenke Invitasjon - Jæren romjuls-rankingturnering 2023

Resultater fra Kretsmesterskapet

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 17. Des 2023

Her er arrangørens oppsummering av kretsmesterskapet. Gratulerer til Henning Finstad som mesterskapsvinner og til Henning Eide som vinner av B-puljen.

Henning Finstad med pokalen.

Kretsmesterskap 16. desember på Figgjo

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 7. Des 2023

Rogalands Kretsmesterskap blir avviklet på Figgjo lørdag 16. desember. Trykk på denne lenken for å se innbydelsen. Denne turneringen vil ha et annerledes oppsett for kampene ift tidligere og beskrevet i innbydelsen. Spillerne blir inndelt i puljer på 5 etter ranking, og der alle spiller mot alle. Se lenke til et kampoppsett . Målet er å få til jevnere og flere kamper for spillerne, både erfarne og nybegynnere.

Påmeldingsfrist er inntil 1 time før turneringsstart, og da med pliktig oppmøte og registrering kl 10 på turneringsdagen.

Send en email til arrangør rosseland.bordtennis@gmail.com med kopi til stavangerbtklubb@gmail.com hvis du eller flere vil spille, navn og tlf nr. Du kan og bestemme deg i siste liten, men husk å møte opp kl 10 i hallen da spillerlisten skal lages ferdig.

Treningsamling 18. november

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 19. Nov 2023

Sist lørdag fikk vi besøk av juniorer fra Gausel og Figgjo BTK og hadde en kjekk samling. Det ble tilslutt vinnerbord i to grupper, de yngste og de eldre. Det ble servert pølser, drikke, kake og kaffe, med god hjelp fra Mikaela, Vegard og Mariann :-).