Kretsmesterskap 16. desember på Figgjo

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 7. Des 2023

Rogalands Kretsmesterskap blir avviklet på Figgjo lørdag 16. desember. Trykk på denne lenken for å se innbydelsen. Denne turneringen vil ha et annerledes oppsett for kampene ift tidligere og beskrevet i innbydelsen. Spillerne blir inndelt i puljer på 5 etter ranking, og der alle spiller mot alle. Se lenke til et kampoppsett . Målet er å få til jevnere og flere kamper for spillerne, både erfarne og nybegynnere.

Påmeldingsfrist er inntil 1 time før turneringsstart, og da med pliktig oppmøte og registrering kl 10 på turneringsdagen.

Send en email til arrangør rosseland.bordtennis@gmail.com med kopi til stavangerbtklubb@gmail.com hvis du eller flere vil spille, navn og tlf nr. Du kan og bestemme deg i siste liten, men husk å møte opp kl 10 i hallen da spillerlisten skal lages ferdig.