Treningstidene for sesongen 2023/24 i SBTK.

TRENINGSTIDER Januar 2023 flyttet vi til den gamle Curlinghallen, inngang ved kafèen til Stavanger Ishall (publikumshallen) og trappen opp i 2 etg. (Sonja Henies gt 16, 4021 Stavanger)
mandagerJunior nybegynner kl 17:30 –19 / Senior: 19-22
tirsdagerJunior nye og viderekommen 17:30 -19 / Eldre junior-Senior med instruksjon 19-21
onsdagerÅpen trening for medlemmer kl 17-19 / Senior: kl 19 -22
torsdagerÅpen trening for medlemmer kl 17-19 / Vinnerbord - kamptrening alle nivåer kl 19-21
fredagerÅpen trening for medlemmer kl 17 -21

På mandag-tirsdag er det fellestrening med instruktører. Utenom fellestrening avtales trening ofte i en Messenger gruppe "Stavanger Bordtennisklubb" der medlemmer kan kontakte hverandre og avtale tid.

Hallen er delt mellom Stavanger Bordtennisklubb, Stavanger Fekteklubb og Stavanger Bueskyttere. Hallen er også tilgjengelig i helgene mellom kl 9:00 og 17:00 etter avtale, dersom det ikke er et større arrangement. Sjekk aktiviteter i hallen ved å gå inn på https://site1.aktiv-kommune.no/stavanger/curlinghallen

Følgende ordensregler gjelder for Idrettshallen

1.    I idrettshallen er det kun tillatt med innesko.

2.    Mat og annen drikke enn vann er ikke tillatt i selve idrettshallen. Tyggegummi og snus/tobakk er også forbudt.

3.    All form for ballspill utenom bordtennis (fotball, håndball etc.) er forbudt.

4.    Idrettshallen, garderober og fellesområder skal forlates ryddet, siste gruppe for kvelden tørrmopper gulvet.

5.    Bordtennisballer ryddes fra gulvet, legges i esker og i skapet etter bruk.

5.    Ved aktivitet skal det til enhver tid være en ansvarlig person over 16 år til stede i lokalet.

6.    Det er lagleder / trener for de enkelte grupper / lag som er hovedansvarlig for at gjeldende Ordensreglement overholdes og at idrettshallen, garderober, fellesområder etc. brukes på en forsvarlig måte og at det ikke utøves skadeverk av noen art.

7.    Pålagte oppgaver som bruker/klubb ikke utfører vil bli utført av Stavanger Ishall og fakturert angjeldende leietaker/klubb. Dette gjelder også for skader som påføres bygg, inventar eller annet utstyr som følge av uvettig bruk eller hærverk. Eksempelvis vil bruker/klubb ved manglende rydding / renhold av garderobe etter bruk bli belastet med kr. 250,- i hvert enkelt tilfelle og tilhørende lag/gruppe vil bli utestengt inntil avgift er innbetalt.