Snart Årsmøte!

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 26. Jan 2022

Det nærmer seg årsmøte i klubben. Møtet vil bli avholdt innen utgangen av mars, og styret trenger innspill til saker som kan tas opp. Har du et ønske om saker eller diskusjoner vi kan ha på årsmøtet, så send mail til styret.

Klubben har også behov for at flere deltar i den daglige driften av klubben. Nå består styret av kun tre personer og det er litt lite. Vanligvis består styrene i klubber av minst 5 personer. Kan du bidra med noe her så ta kontakt med valgkomitèen ved Henning Eide på henneide@gmail.com, eller på trening.

Man kan også bidra på andre måter enn å sitte i styret. Har du lyst til å være med å oppdatere hjemmesiden med bordtennisnyheter, eller skrive eget stoff om bordtennis, så er det en mulighet både for voksne og yngre. Ønsker noen å trenerkurs, så hadde det også vært til stor hjelp for klubben. Kontakt styret om du kan bidra med noe.