Hurra. Oppstart trening for barn og unge under 20 år

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 25. Jan 2021

Oppstart trening for barn og unge under 20 år

Det ble i kveld, mandag 25. januar, avholdt trenermøte for å planlegge oppstart for barn og unge under 20 år. Treningen starter opp tirsdag 26. januar kl 18.

Øyvind og Hennig stiller som både lagledere og trenere, Henning organiserer i tillegg hjelpeinstruktør. Opplegget for gjennomføring bygger på nasjonale retningslinjer, de generelle korona-retningslinjene gitt av bordtennisforbundet, og ikke minst; reguleringene som gjelder for Stavanger kommune. Ordningen forutsetter at barn og unge samspiller med og respekterer de som leder treningene.

Hovedtrener Iani er tilbake 7. februar etter bryllupsfeiring og nødvendig koronakarantene.

Link Stavanger kommune

Link Bordtennisforbundet

VIKTIG

Merk at gruppestørrelsene innendørs ikke skal overstige 10 personer. Det betyr at Henning og Øyvind tar ansvar for hver sine adskilte grupper. Medlemmene blir tatt i mot ved oppmøte og delt i to grupper for å få gjennomført treningene.

Treningstidene blir som før jul. Det vil si mandager og tirsdager fra kl 18-20. Inntil voksne igjen kan trene utgår torsdagstreningene.