Dessverre starter 2021 med kansellerte treninger

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 4. Jan 2021

Hei og riktig godt nytt år. Dessverre fortsetter Koronapandemien sin herjing, noe som gir konsekvenser for oss alle. I lys av regjeringens nasjonale bestemmelser og de kommende oppdateringer som forventes fra Stavanger kommune varsler vi at også trening for barn og unge blir berørt av restriksjonene som de aller fleste av oss allerede har fått med seg.

Settestyret varsler med dette at treningene utgår til og med 18. januar.

Under styret og styreprotokoller finner dere protokoll fra siste styremøte rett før jul.

Som dere vil se var planen å innkalle til et fysisk medlemsmøte mandag 11. januar. Grunnet situasjonen planlegger vi å kalle alle medlemmer og foresatte som ønsker det inn til et digitalt medlemsmøte via Teams mandag 11. januar.

Dette vil bli gjort via mail til alle medlemmene. Foresatte som ønsker å delta kan sende mail til rogaland@idrettsforbundet.no innen onsdag 6. januar.

Mer informasjon følger etter denne ukes styremøte.

Og husk: Alt blir bra