Strålende vest sør cup 3 i Stavanger Idrettshall.

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 28. Feb 2020

Strålende vest sør cup 3 i Stavanger Idrettshall helgen,cupen varte hele lørdag 22 februar 2020. Var et Stort og Meget Velykket arrangemang.
Fantastisk å se så mange unge spillere i gang med skikkelige gode kamper.
Selvfølgelig var alle barna sultne på pokalene, men viktigst av alt ----> var Samholdet, med stor Idretts og Bordtennis Glede - der de unge spillerne fikk vist seg fram , og møtt barn fra de andre klubbene . Der de konsentrerte Bordtennis barna var i Fokus, mere enn bare på treningene. De unge spillerne får med seg erfaringer for livet, som dem sent glemmer.  Der de finner Gnisten  å se fram til nye stevner - med nye målsettinger på treninga.
Gjorde Extremt Godt med pause , avbrekk midt i cupen; .... med Gratis pizza og brus til alle.... Stemningen steg i været+ Energien fortsatte til sluttspillene
Vest Sør Cupen 3 var og extremt heldige som fikk deltagelse fra Bergen; med Otto og Kim-Erling med sine unge spillere + Egersund som og deltok
--->> STOR KREDITT til OTTO og KIM-ERLING som tok grep på sparket -med TT Coordinator- så seedingen ble korrekt.
Meget Godt Samarbeid 👌
Stor TAKK for det Otto og Kim-Erling ! !!
STBK vil og TAKKE alle klubbene i Regionene Vest Sør som deltok, ----->>Egersund,Stavanger , Haugesund,Stord og Bergen.
Dette blir det mere av!!
100% hilsen fra ildsjelene Tove og Erland + hele Stavanger B.T.K.🏓