Det er med stor glede vi kan meddele at vårt distrikt Stavanger bordtennisklubb, er en del av Parabordtennis.

Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 15. Aug 2019

Anne Wiik Nilsen sammen med Marita Fleischer Ween - Treneren Christian Ibenfeldt på trening med Marita Fleischer Ween.

Anne Wiik Nilsen som først og fremst jobber med dette prosjektet, kom fra Norges Bordtennisforbund på besøk til Stavanger Bordtennisklubb;.... for å sparke i gang Parabordtennis rekrutteringsprosjektet  i  vårt distrikt.
Norges Bordtennisforbund samarbeider med Vi stiftelsen og Olympiatoppen om et rekrutteringsprosjekt.

Christian Ibenfeldt som er treneren i Parabordtennis i Stavanger har tatt stafettpinnen videre fra Anne Wiik Nilsen, sammen med Marita Fleischer Ween som er aktiv bordtennispiller.

Håper flere i denne katogorien vil finne veien til klubben. Trening hver tirsdag kl 18.00 - 20.00