Kretsmersterskap på Figgjo 10. desember og Stord 17. desember
Postet av Stavanger Bordtennisklubb den 2. des 2022
Kretsmesterskap for Rogaland blir avholdt på Figgjo 10. desember. Det er også mulig å være med på Kretsmersterskap for Vestland på Stord 17. desember i de uoffisielle klassene: Herrer D, E, F og Nybegynner. Invitasjon sendt pr email.
Logg inn for å skrive en kommentar.